REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO PRESTIGE CLUB
obowiązujący od 1.04.2022r.
• Postanowienia ogólne
• Niniejszy Regulamin określa warunki udziału w Programie lojalnościowym Prestige Club (zwanym dalej Programem Prestige Club lub Programem) oraz zasady jego działania
• Program Prestige Club skierowany jest do wszystkich osób fizycznych.
• Organizatorem Programu Prestige Club jest Fundacja Polskie Hotele Niezależne z siedzibą: ul. Marii Zientary-Malewskiej 20 b, 10-302 Olsztyn, e-mail: biuro@polskiehoteleniezalezne.pl, zwana dalej Fundacją.
• Program Prestige Club stanowi przyrzeczenie publiczne. Organizator jest przyrzekającym nagrody.
• Program jest prowadzony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
• Program nie stanowi gry losowej, w tym gry losowej w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009r. o grach hazardowych (Dz.U.2019.0.847 t.j.).
• Warunki przystąpienia do Programu
• W Programie Prestige Club może wziąć udział każda pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych, która będąc Gościem jednego z Hoteli zrzeszonych w Fundacji (dalej Hotel) złożyła „Deklarację uczestnictwa w Programie lojalnościowym Prestige Club lub zarejestrowała się on-line na stronie www.polskiehoteleniezalezne.pl oraz zapoznała się z informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla celów związanych z realizacją Programu Prestige Club stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu i jego integralną część, a także z niniejszym Regulaminem
i Regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną, a następnie w toku rejestracji złożyła stosowne oświadczenia
o zapoznaniu się z ww. dokumentami”;
• Potwierdzeniem przystąpienia Gościa do Programu Prestige Club jest aktywacja indywidualnego konta Uczestnika
po złożeniu czytelnie wypełnionej i podpisanej Deklaracji uczestnictwa albo po zapisaniu się on-line na stronie www.polskiehoteleniezalezne.pl (dalej również jako: Strona Programu).
• Po złożeniu prawidłowo wypełnionej Deklaracji uczestnictwa lub po prawidłowym zarejestrowaniu się do Programu
na Stronie Programu Uczestnik otrzyma na podany podczas rejestracji adres e-mail link aktywacyjny oraz dane
do logowania, tj.: numer Prestige Club stanowiący indywidualny login do logowania na stronie Programu, a także indywidualne hasło. Aktywacja konta następuje po kliknięciu przez Uczestnika w link aktywacyjny i dokonaniu pierwszego zalogowania.
• Konto i Karta Prestige Club są imienne i może się nimi posługiwać jedynie jego właściciel, zwany od momentu przystąpienia do Programu Prestige Club – Uczestnikiem Programu Prestige Club. Przystąpienie do Programu następuje w momencie aktywacji Konta przez Uczestnika.
• Uczestnik Programu Prestige Club na podstawie indywidualnego konta Prestige Club może logować się do systemu rezerwacyjnego i dokonywać rezerwacji przez stronę www.polskiehoteleniezalezne.pl
• lub stronę własną Hotelu, po specjalnych cenach dostępnych jedynie dla Uczestników Programu.
• Konto i Karta Prestige Club są ważne bezterminowo, przez cały okres uczestnictwa danego Uczestnika w Programie.
• Karta „Prestige Club” nie jest kartą kredytową ani płatniczą.
• Zasady działania Programu
• Uczestnicy Programu Prestige Club otrzymują dedykowane, preferencyjne ceny, na realizowane
w wybranych hotelach zrzeszonych w Fundacji usługi noclegowe (dot. ofert podstawowych zawierających nocleg
i nocleg ze śniadaniem lub inne określone przez dany Hotel) i gastronomiczne wynikające z rachunku wystawionego przez recepcję hotelu. Aktualny wykaz hoteli, w których obowiązuje Program Prestige Club dostępny jest
na https://www.polskiehoteleniezalezne.pl/punkty-rozliczysz.
• Warunkiem uzyskania preferencyjnych cen, dedykowanych Uczestnikom Programu Prestige Club jest:
• w przypadku dokonywania rezerwacji przez stronę Fundacji www.polskiehoteleniezalezne.pl lub stronę własną Hotelu zalogowanie się do strefy Prestige Club przy użyciu loginu i hasła,
• w przypadku rezerwacji poprzez mail, telefon, bezpośrednio w hotelu powołanie się na uczestnictwo w Programie Prestige Club w momencie składania rezerwacji (zamówienia).
• Za każdy pobyt w grupie Hoteli zrzeszonych w Fundacji, Uczestnikowi Programu naliczane są punkty, według następującej zasady:
• za każde wydane na usługi noclegowe i gastronomiczne – łącznie od sumy rachunku
wystawionego przez recepcję hotelu – pełne 100,00 PLN Uczestnik Programu Prestige Club otrzymuje 1 punkt
w przypadku dokonania rezerwacji przez internetowy system rezerwacyjny dostępny na stronie www.polskiehoteleniezalezne.pl i stronie własnej Hotelu, po zalogowaniu się do strefy Prestige Club, lub poprzez mail, telefon, fax, bezpośrednio w hotelu.
• w przypadku pakietów i ofert specjalnych, punkty naliczane są – odpowiednio wg zasady określonej w pkt III ust. 3 lit. a – wyłącznie od usług noclegowych i gastronomicznych.
• w sytuacji, gdy Gość część należności za usługę opłaca punktami, Hotel nalicza punkty wyłącznie od kwoty zapłaconej innym środkiem płatniczym niż punkty.
• Hotel nie będzie:
• stosować cen preferencyjnych, dedykowanych Uczestnikom Programu Prestige Club, w przypadku gdy Uczestnik Programu Prestige Club:
• skorzystał z usług gastronomicznych w cenach innych niż publikowane w karcie menu,
• skorzystał z oferty innej niż określona w ust. 1 powyżej
• dokonał rezerwacji poprzez inny system rezerwacyjny niż dostępny na stronie
www.polskiehoteleniezalezne.pl i stronie własnej Hotelu,
• skorzystał z cen korporacyjnych, tj. cen oferowanych dla przedsiębiorców, którzy korzystają z Hotelu i wobec których sprzedaż dokumentowana jest poprzez wystawienie faktury VAT z NIP przedsiębiorcy lub paragonu fiskalnego z NIP przedsiębiorcy, dalej jako: ceny korporacyjne,
• dokonał rezerwacji korzystając z usług biura podróży lub agencji turystycznej,
• powołał się na uczestnictwo w Programie Prestige Club w momencie wymeldowania
z Hotelu.
• naliczać punktów, w przypadku gdy Uczestnik Programu Prestige Club:
• zapłacił za usługę punktami (z wyjątkiem sytuacji opisanej w pkt III ust. 3 lit.c),
• dokonał rezerwacji poprzez inny system rezerwacyjny niż dostępny na stronie
www.polskiehoteleniezalezne.pl i stronie własnej Hotelu,
• skorzystał z cen korporacyjnych,
• dokonał rezerwacji korzystając z usług biura podróży lub agencji turystycznej.
• W każdym innym przypadku, niż określone w pkt 4b powyżej, po powołaniu się Gościa na uczestnictwo w Programie lojalnościowym Prestige Club, Hotel zobowiązany jest do naliczenia Uczestnikowi Programu Prestige Club punktów,
za zrealizowane przez niego noclegi i usługi gastronomiczne. Punkty naliczane są przy wymeldowaniu Gościa lub
w najkrótszym możliwym czasie po jego wyjeździe, najpóźniej do 3 dni.
• Gromadzenie punktów rozpoczyna po wypełnieniu deklaracji członkowskiej (na stronie Programu lub w formie pisemnej) i aktywacji indywidualnego konta Prestige Club.
• Uczestnik Programu może wykorzystać zgromadzone punkty zgodnie z zasadami opisanymi w części IV Regulaminu.
• Sprawdzanie ilości zebranych punktów możliwe jest poprzez zalogowanie się na stronie www.polskiehoteleniezalezne.pl lub w aplikacji mobilnej Fundacji w strefie Prestige Club przy użyciu loginu (numeru konta) i hasła. Sposób otrzymania pierwszego hasła jest podany na odwrocie Karty Prestige Club oraz w strefie Prestige Club na stronie www.polskiehoteleniezalezne.pl.
IV. Wykorzystanie punktów
• Punkty zgromadzone przez Uczestnika Programu Prestige Club mogą służyć do rozliczania należności za usługi dostępne w Hotelach, z zastosowaniem przelicznika 1 punkt = 10 PLN. W przypadku niewystarczającej liczby punktów na opłacenie zakupionej usługi konieczna będzie dopłata pozostałej kwoty (gotówką lub kartą płatniczą).
• Po wykorzystaniu punktów przez Uczestnika Programu Prestige Club, zgodnie z zapisem jak wyżej, ilość punktów na jego koncie zostaje automatycznie pomniejszona o wartość punktową zrealizowanej usługi, względnie jej części, opłaconej punktami.
• Punkty ważne są 12 miesięcy od momentu ich naliczenia i mogą być wykorzystane wyłącznie podczas pobytu w hotelu.
Punkty, które nie zostały wykorzystane podczas pobytu w hotelu w okresie 12 miesięcy od momentu ich naliczenia
są anulowane i nie mogą zostać wykorzystane. Za datę wykorzystania punktów uznaje się datę zapłaty
za zrealizowane/zakupione podczas pobytu w Hotelach usługi. Punktów nie można wykorzystać podczas zadatków/ zaliczek.
• Uczestnikowi Programu Prestige Club nie przysługuje jakiekolwiek roszczenie o wydanie ekwiwalentu, w tym pieniężnego, wobec Organizatora z tytułu niewykorzystanych punktów.
V. Dane osobowe
Dane osobowe Uczestnika podane podczas wypełniania Deklaracji uczestnictwa bądź formularza rejestracyjnego na Stronie Programu oraz w późniejszym terminie w celu wzięcia udziału w Programie lub rozpatrzenia reklamacji, a także w celach marketingowych (jeśli dotyczy) są przetwarzane zgodnie z Informacją o przetwarzaniu danych osobowych w związku
z udziałem w Programie Prestige Club stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu i jego integralną część, z którą
to informacją Uczestnik zapoznawany jest rejestrując się w Programie.
VI. Postępowanie reklamacyjne dotyczące przebiegu Programu Prestige Club
• Reklamacje, co do przebiegu Programu Prestige Club mogą być zgłaszane pisemnie i wysyłane
na adres: Fundacja Polskie Hotele Niezależne ul. Marii Zientary-Malewskiej 20 b, 10-302 Olsztyn, z dopiskiem „Reklamacja”, jednakże dopisek ten nie jest obligatoryjny, w terminie 30 dni od dnia zdarzenia, którego dotyczy reklamacja. O zachowaniu terminu składania reklamacji decyduje data dotarcia reklamacji pod adres wskazany w niniejszym punkcie regulaminu.
• Prawo złożenia reklamacji przysługuje jedynie Uczestnikom Programu Prestige Club.
• Pisemna reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Uczestnika, jak również dokładny opis i wskazanie przyczyn reklamacji.
• Organizator rozpatrywać będzie reklamacje na podstawie niniejszego Regulaminu.
• Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji.
• Uczestnik zostanie o decyzji Organizatora powiadomiony listem poleconym wysłanym na adres podany w reklamacji lub mailem (w zależności od formy zgłoszenia reklamacji), w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji. Uczestnikowi, który nie zgadza się z decyzją Organizatora w sprawie reklamacji, przysługuje prawo dochodzenia roszczeń przed właściwym sądem powszechnym.
VII. Postanowienia końcowe
• W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
• Fundacja zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu Programu lojalnościowego Prestige Club, przy czym o każdej zmianie Regulaminu Organizator poinformuje na stronie www.polskiehoteleniezalezne.pl z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem. Przywileje nabyte przed wejściem w życie zmian podlegają zasadom określonym w Regulaminie
w brzmieniu sprzed wejścia w życie zmian. Powyższe odnosi się w szczególności do daty ważności punktów, tj. punkty nabyte przed wejściem w życie niniejszego brzmienia Regulaminu podlegają anulowaniu zgodnie z poprzednim brzmieniem Regulaminu.
• Zmiany w Regulaminie lub zakończenie Programu Prestige Club oraz rezygnacja Uczestnika nie mogą naruszać praw nabytych przez Uczestników do daty zmiany lub zakończenia Programu Prestige Club bądź rezygnacji Uczestnika.
• Informacja o planowanym zakończeniu Programu Prestige Club jest podawana Uczestnikom
do wiadomości z co najmniej 30- dniowym wyprzedzeniem (w przypadku dłuższego wyprzedzenia informacja zawiera wskazanie konkretnej daty zakończenia Programu). Informacja o planowanym zakończeniu Programu jest podawana
na Stronie Programu (polskiehoteleniezalezne.pl). Dodatkowo Organizator zawiadamia Uczestników o dacie zakończenia Programu przesyłając informację o dacie zakończenia Programu na adresy e-mail Uczestników podane przez nich podczas rejestracji do Programu. Wyprzedzenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, liczone jest od daty zamieszczenia ogłoszenia o zakończeniu Programu na Stronie Programu (polskiehoteleniezalezne.pl). Informacja o planowanym zakończeniu Programu Prestige Club nie wstrzymuje możliwości gromadzenia Punktów do czasu zakończenia Programu Prestige Club. W przypadku ogłoszenia przez Organizatora Informacji o dacie zakończenia Programu Uczestnik może wykorzystać zgromadzone punkty do dnia zakończenia Programu. Punkty niewykorzystane do dnia zakończenia Programu przepadają.
• „Uczestnik może w każdym czasie zrezygnować z uczestnictwa w Programie Prestige Club przesyłając wniosek
o wykluczenie go z Programu Prestige Club na adres e-mail biuro@polskiehoteleniezalezne.pl lub na adres Biura Fundacji. Rezygnacja aktywowana jest do trzech dni roboczych od daty otrzymania ww. oświadczenia przez Organizatora. Uczestnik zachowuje uprawnienia wynikające z udziału w Programie Prestige Club, które nabył przed datą rezygnacji, co oznacza w szczególności, że zgromadzone przez Uczestnika punkty mogą zostać wykorzystane przez niego
w terminach określonych w pkt VII ust. 2 Regulaminu”.
• Wszelkie uwagi dotyczące działania Programu lojalnościowego Prestige Club należy kierować
do Biura Fundacji na adres mailowy: biuro@polskiehoteleniezalezne.pl.
Załączniki:
• Klauzula informacyjna dla Uczestników Programu Lojalnościowego Prestige Club,
• Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną.
Załącznik nr 1 do Regulaminu Programu Prestige Club
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA UCZESTNIKÓW PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO PRESTIGE CLUB
Realizując obowiązek określony w art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1), (zwane dalej: „RODO” ), niniejszym informujemy:
• Dane osobowe Uczestników Programu Prestige Club będą przetwarzane zgodnie
z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), a w szczególności z art. 5 w/w rozporządzenia w celu realizacji Programu Prestige Club.
• Administratorem przekazanych przez Panią/Pana danych osobowych w ramach uczestnictwa w programie lojalnościowym Prestige Club jest Fundacja Polskie Hotele Niezależne z siedzibą ul. Marii Zientary-Malewskiej 20 b, 10-302 Olsztyn, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numer KRS: 0000234743, posiadająca REGON: 240141737 i NIP: 9542523874 (dalej: „Fundacja” lub „Administrator”).
• Zakres danych osobowych przetwarzanych przez Fundację Polskie Hotele Niezależne jest następujący: imię i nazwisko, data urodzenia, adres e-mail, a w przypadku nieobligatoryjnego zażądania otrzymania fizycznej karty członkowskiej również: adres zamieszkania (miejscowość, kod pocztowy, ulica i numer domu/mieszkania) oraz telefon kontaktowy.
• Dane osobowe Uczestników programu lojalnościowego Prestige Club będą przetwarzane
w celu realizacji tego Programu tj. realizacji na rzecz Uczestników programu usług hotelowych i gastronomicznych po dedykowanych, preferencyjnych cenach w grupie Hoteli zrzeszonych w Fundacji. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych przez Fundację to zgoda osoby, której dane dotyczą – art. 6 ust. 1 lit. a RODO
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora, jakim jest: wykonanie zobowiązań wynikających ze złożonego przyrzeczenia publicznego o treści wskazanej w Regulaminie ww. Programu.
• Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, a więc na podstawie prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora dane osobowe Uczestników programu lojalnościowego Prestige Club będą przetwarzane dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Fundację zgodnie z art. również w celu6 ust. 1 lit. f RODO, w tym w szczególności w celu realizacji uczestnictwa w programie lojalnościowym, rozpatrywania reklamacji oraz ustalenia, dochodzenia i obrony wzajemnych roszczeń, a także w celu marketingu bezpośredniego.
• Ponadto dane osobowe Uczestników będą także przetwarzane w celu wywiązania się przez Administratora
z obowiązków nałożonych na niego przez obowiązujące przepisy prawa podatkowego oraz przepisy z zakresu rachunkowości (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c) RODO).
• W przypadku wyrażenia zgody na przesyłanie informacji handlowej wybranym kanałem komunikacji dane te będą przetwarzane na podstawie zgody, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO w celu przesyłania informacji handlowej wybranym kanałem komunikacji. Wyrażenie zgody na przesyłanie informacji handlowej wybranym kanałem komunikacji jest dobrowolne.
• Dane osobowe Uczestników programu lojalnościowego przechowywane i przetwarzane będą przez okres działania Programu Prestige Club lub do czasu wygaśnięcia wzajemnych roszczeń wynikających z uczestnictwa w programie lojalnościowym.
• Przysługuje Pani/Panu prawo do:
• dostępu do swoich danych osobowych;
• sprostowania/uzupełnienia danych osobowych;
• usunięcia danych osobowych;
• ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
• przenoszenia danych osobowych;
Jeżeli chce Pan/Pani skorzystać z któregokolwiek z powyższych uprawnień należy przesłać odpowiednie zgłoszenie w formie pisemnej na adres Administratora, tj.: Fundacja Polskie Hotele Niezależne., ul. Marii Zientary-Malewskiej 20 b, 10-302 Olsztyn, lub adres mailowy: biuro@polskiehoteleniezalezne.pl.
• W zakresie, w jakim Pani/ Pana dane są przetwarzane dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora (obejmujących cele marketingowe Administratora), przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Sprzeciw można zgłosić w dogodny dla siebie sposób, tj. przez wysłanie wiadomości na adres e-mail: biuro@polskiehoteleniezalezne.pl lub listownie przesyłając sprzeciw na adres Administratora tj. Fundacja Polskie Hotele Niezależne., ul. Marii Zientary-Malewskiej 20 b, 10-302 Olsztyn,.
• W odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie tychże danych osobowych. Wycofania (odwołania) zgód/zgody można dokonać w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Wycofania (odwołania) zgód/zgody można dokonać w dogodny dla siebie sposób, tj. przez wysłanie wiadomości na adres e-mail: biuro@polskiehoteleniezalezne.pl lub listownie pisząc na adres Administratora tj. Fundacja Polskie Hotele Niezależne., ul. Marii Zientary-Malewskiej 20 b, 10-302 Olsztyn,.
• Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. Z Prezesem Urzędu Ochrony Danych można kontaktować się w następujący sposób:
• listownie: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
• przez elektroniczną skrzynkę podawczą: http://www.uodo.gov.pl/pl/p/kontakt;
• telefonicznie: (22) 531 03 00.
• Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wzięcia udziału i uczestnictwie w Programie Prestige Club.
• Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.
• Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są następujące kategorie odbiorców:
• Hotele zrzeszone w Fundacji (aktualna lista hoteli znajduje się na stronie www.polskiehoteleniezalezne.pl);
• Dostawcy usług zaopatrujących Fundację Polskie Hotele Niezależne w rozwiązania techniczne i organizacyjne umożliwiające realizację Programu Prestige Club, ze szczególnym uwzględnieniem operatora systemu rezerwacyjnego, dostawców usług teleinformatycznych oraz firmom kurierskim i pocztowym;
• Podmioty realizujące usługi prawne, księgowe i doradcze zapewniające należyte działanie Programu Prestige Club.
• Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
• Administrator danych nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych.
• We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez Administratora danych można się kontaktować przesyłając odpowiednie zgłoszenie w formie pisemnej przesłanej na adres Organizatora: Fundacja Polskie Hotele Niezależne, ul. Marii Zientary-Malewskiej 20 b, 10-302 Olsztyn, lub adres mailowy: biuro@polskiehoteleniezalezne.pl”.
Załącznik nr 2 do Regulaminu Programu Prestige Club
REGULAMIN
ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
• Postanowienia ogólne, w tym definicje.
• Regulamin określa zasady i warunki świadczenia usług drogą elektroniczną w serwisie internetowym polskiehoteleniezalezne.pl (zwanym dalej: „Serwisem” bądź „Stroną Programu”).
• Niniejszemu Regulaminowi podlegają wszystkie Usługi świadczone przez Usługodawcę w Serwisie. Usługodawca świadczy Usługi zgodnie z Regulaminem.
• Każdy Usługobiorca zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu od chwili rozpoczęcia korzystania
z Usług w Serwisie.
• Użyte w niniejszym Regulaminie określenia należy rozumieć następująco:
a) „Usługodawca” – Fundacja Polskie Hotele Niezależne z siedzibą ul. Marii Zientary-Malewskiej 20 b, 10-302 Olsztyn,, zarejestrowana w KRS 0000234743 prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, posiadająca REGON: 240141737 i NIP: 9542523874,
b) „Usługobiorca” – każda osoba korzystająca ze Strony Programu,
c) „Usługi” – usługi świadczone przez Usługodawcę drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu opisane
w niniejszym Regulaminie,
d) „Regulamin Programu” – Regulamin Programu lojalnościowego Prestige Club udostępniany nieodpłatnie m.in.
na Stronie Programu,
e) „Program” – Program lojalnościowy Prestige Club, którego Regulamin udostępniany jest m.in. na Stronie Programu,
f) „Regulamin” – niniejszy dokument.
• Usługodawca nieodpłatnie udostępnia Usługobiorcy niniejszy Regulamin przed zawarciem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną na Stronie Programu, umożliwiając mu – na jego żądanie – pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu.
• Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną.
• Za pośrednictwem Serwisu, w tym przy wykorzystaniu znajdujących się na nim zasobów, Usługodawca może świadczyć na rzecz Usługobiorców różnego rodzaju Usługi. Należą do nich, m.in.:
• usługi informacyjne polegające na udzielaniu Usługobiorcy dostępu do Serwisu i do materiałów tekstowych
i graficznych o różnorodnej tematyce, udostępniane na indywidualne żądanie Usługobiorcy w taki sposób, aby Usługobiorca miał do nich dostęp w czasie przez siebie wybranym za pośrednictwem Serwisu, w tym udostępnianie Regulaminu, Regulaminu Programu oraz innych regulaminów na Stronie Programu,
• usługa rejestracji w Programie na warunkach określonych w Regulaminie Programu udostępniana na Stronie Programu,
• usługa konta polegająca na umożliwieniu Usługobiorcy założenia (rejestracji) na Stronie Programu swojego indywidualnego konta w Programie, w tym sprawdzania ilości zdobytych i wydanych w ramach Programu punktów,
• usługa kontaktu polegająca na możliwości komunikacji pomiędzy Usługodawcą a Uczestnikami za pośrednictwem Strony Programu, w tym polegająca na wysłaniu informacji lub zapytania do Usługodawcy,
• inne usługi świadczone przez Usługodawcę w Serwisie, które mogą być wykonywane przez Usługodawcę
na podstawie odrębnych umów.
• Z uwagi na specyfikę poszczególnych Usług, zasady ich świadczenia są zróżnicowane, w tym może być tak, że niektóre Usługi nie są oferowane na wszystkich stronach Serwisu, tylko są one udostępniane tylko za pośrednictwem wybranych stron Serwisu (np. usługa rejestracji konta).
• Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną
• Warunki techniczne niezbędne do korzystania z Usług są następujące:
a) dostęp do sieci Internet;
b) posiadanie zainstalowanej przeglądarki internetowej, np. Internet Explorer 8.0 (lub nowszej), Mozilla FireFox 9.0, Opera 8.0, Chrome 10.0.
c) urządzenie pozwalające na obsługę przeglądarki internetowej.
• Usługobiorca powinien zapewnić na własny koszt oprzyrządowanie i połączenia internetowe, które będzie mu potrzebne do uzyskania dostępu i korzystania z Serwisu. Usługobiorca ponosi wyłączną odpowiedzialność
za wszelkie koszty ponoszone przez niego w celu uzyskania dostępu do Serwisu.
• Świadczenie usług drogą elektroniczną (innych niż samo udostępnianie Strony Programu Usługobiorcom niebędącym Uczestnikami Programu) następuje na zasadach określonych w Regulaminie Programu i w niniejszym Regulaminie oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, a także na zasadach określonych w regulaminach akcji promocyjnych organizowanych w ramach Programu.
• Usługobiorca uprawniony jest do korzystania z Usług oferowanych w Serwisie w sposób zgodny z Regulaminem
i Regulaminami dla poszczególnych Usług (jeśli takie obowiązują), w tym Regulaminem Programu, a także zgodnie z obowiązującym prawem, zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami.
• Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za działania i zaniechania Usługobiorców.
• Warunki korzystania z Serwisu przez Usługobiorcę
• Usługodawca zakazuje dostarczania przez Usługobiorców za pośrednictwem Strony Programu następujących treści:
• o charakterze bezprawnym, w tym naruszających dobra osób trzecich, ogólnie przyjęte normy społeczne, dobre obyczaje lub niezgodnych z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, np.: wypowiedzi i opinii obraźliwych dla innych Uczestników, wulgaryzmów (również wykropkowanych), wypowiedzi rasistowskich, poniżających, ośmieszających itp.
• powodujących zaburzenia w pracy lub przeciążenie systemów teleinformatycznych Serwisu lub innych podmiotów biorących udział w świadczeniu Usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu, w tym powodujących obchodzenie zabezpieczeń lub zamieszczanie treści w miejscach do tego nieprzeznaczonych, korzystanie lub instalowanie złośliwego oprogramowania, w tym niedozwolone jest korzystanie z automatycznych urządzeń, programów, algorytmów bądź metodologii (np. „page-scrape”) w celu uzyskiwania dostępu do jakichkolwiek fragmentów Serwisu, pozyskiwania, kopiowania bądź monitorowania treści zawartych w Serwisie, odtwarzanie lub obchodzenie struktury nawigacji lub sposobu prezentacji Serwisu.
• Niezależnie od powyższych postanowień, niedozwolone jest uzyskiwanie nieautoryzowanego dostępu
do jakichkolwiek części Serwisu, ani innych systemów bądź sieci podłączonych do Serwisu. Niedozwolone jest też naruszanie zabezpieczeń bądź mechanizmów uwierzytelniania w Serwisie. Niedozwolone jest śledzenie lub podejmowanie prób śledzenia informacji o innych Usługobiorcach, w tym kont w Serwisie nienależących
do Usługobiorcy.
• Usługobiorca zgadza się nie używać jakichkolwiek urządzeń, oprogramowania ani procedur do zakłócania lub podejmowania prób zakłócenia prawidłowego działania Serwisu bądź zakłócania lub podejmowania prób zakłócenia korzystania z Serwisu przez innych Usługobiorców.
• Niedozwolone jest podszywanie się pod inne osoby lub pod przedstawicieli innych osób fizycznych lub prawnych.
• Warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
• Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu zostaje zawarta na czas nieokreślony z chwilą rozpoczęcia korzystania z danej Usługi przez Usługobiorcę, w tym umowa o świadczenie Usług informacyjnych zostaje zawarta z chwilą wybrania przez Usługobiorcę odpowiedniego adresu URL Serwisu (lub skorzystania z przekierowania z innych stron internetowych) i ustaje w momencie wyjścia z danej strony internetowej Serwisu. W przypadku innych Usług umowa może przestać obowiązywać w momencie zaprzestania korzystania z danej Usługi przez Usługobiorcę, np.:
a) w przypadku usługi konta – w momencie usunięcia Konta;
b) w przypadku usługi kontaktu – w momencie otrzymania odpowiedzi na zapytanie.
• Usługi świadczone drogą elektroniczną są nieodpłatne.
• Zagrożenia związane z korzystaniem z usług elektronicznych.
• Korzystanie z usług elektronicznych w ramach Programu może wiązać się z zagrożeniem po stronie Usługobiorcy jako użytkownika Internetu. Ryzyko związane z korzystaniem z usług świadczonych drogą elektroniczną polega w szczególności na zagrożeniu zainfekowania systemu teleinformatycznego Usługobiorcy oprogramowaniem mającym na celu np. szpiegowanie użytkowania, kradzież ważnych danych, spowodowanie braku możliwości uruchomienia systemu, spam, usuwanie danych itp.
• By uniknąć zagrożeń, o których mowa w pkt 1. powyżej, Usługobiorca powinien zaopatrzyć sprzęt, który wykorzystuje przy podłączaniu się do Internetu, w program antywirusowy i dokonywać systematycznych aktualizacji tego programu.
• Usługodawca korzysta we własnym zakresie z zabezpieczeń systemowych i stałej pomocy informatycznej.
• Informacja dotycząca plików „Cookies”.
• Usługodawca informuje, że system teleinformatyczny Programu może wykorzystywać tzw. „cookies“, czyli małe pliki tekstowe, które służą do identyfikacji przeglądarki Usługobiorcy dla celów statystycznych i analiz. Cookies nie są wykorzystywane do zbierania danych osobowych, są nieszkodliwe dla komputera, oprogramowania i danych. Pliki cookies wykorzystywane w Serwisach zbierają anonimowe dane statystyczne. Piliki cookies są przechowywane na urządzeniu Usługobiorcy pomagając w jego identyfikacji i dostosowaniu strony internetowej do jego osobistych preferencji. Większość plików cookies zawiera adres strony, czas przechowania oraz unikalny numer. Inne informacje zbierane automatycznie podczas odwiedzania Serwisów, to między innymi adres IP, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, system operacyjny, itp. Te dane są zbierane między innymi przy pomocy plików cookies.
Są one wykorzystywane w celu optymalizacji obsługi Usługobiorcy oraz gromadzenia anonimowych, zbiorowych statystyk, które są wykorzystywane do lepszego zrozumienia preferencji Usługobiorców oraz poprawiania jakości strony.
• Domyślnie, standardowe przeglądarki internetowe pozwalają na przechowywanie plików cookies na urządzeniu Usługobiorcy. Wyłączenie opcji cookies jest możliwe poprzez zmianę ustawień przeglądarki internetowej Usługobiorcy i nie powoduje braku możliwości korzystania z funkcjonalności Strony Programu. Jeśli Usługobiorca nie wyraża zgody na pliki cookies powinien zmienić ustawienia przeglądarki. Usługobiorca może także zmieniać te ustawienia
w taki sposób, aby przeglądarka automatycznie akceptowała pliki cookies lub powiadamiała Usługobiorcę przy każdej próbie zapisania plików cookies na urządzeniu. Więcej informacji na temat ustawień dla plików cookies można znaleźć w informacjach dotyczących przeglądarki
• Tryb postępowania reklamacyjnego.
• Wszelkie reklamacje dotyczące Usług, o których mowa w niniejszym Regulaminie, Usługobiorcy winni zgłaszać na piśmie na adres Usługodawcy: Fundacja Polskie Hotele Niezależne ul. Marii Zientary-Malewskiej 20 b, 10-302 Olsztyn, opcjonalnym dopiskiem: „UŚDE –Prestige Club” lub na adres mailowy: biuro@polskiehoteleniezalezne.pl,
w terminie 14 dni od dnia wystąpienia zdarzenia będącego przyczyną reklamacji. O zachowaniu terminu
do wniesienia reklamacji decyduje odpowiednio do sposobu jej wniesienia: a) data stempla pocztowego lub b) data wysłania reklamacji na ww. adres e-mail.
• Pisemna reklamacja powinna zawierać:
a) imię, nazwisko Usługobiorcy ją składającego,
b) adres korespondencyjny Usługobiorcy, na który Usługodawca ma przesłać odpowiedź na reklamację,
c) dokładny opis i powód reklamacji oraz
d) żądanie Usługobiorcy.
• Prawo złożenia reklamacji przysługuje jedynie Usługobiorcom.
• Usługodawca rozpatrywać będzie reklamacje na podstawie niniejszego Regulaminu oraz obowiązujących przepisów prawa.
• Usługobiorca zostanie powiadomiony o decyzji w sprawie reklamacji listem poleconym, wysłanym na adres korespondencyjny podany w reklamacji lub w wiadomości e-mail przesłanej na adres e-mail, z którego przesłana została wiadomość zawierająca reklamację, w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji przez Usługodawcę. O zachowaniu terminu decyduje odpowiednio do sposobu składania odpowiedzi: a) data stempla pocztowego lub b) data wysłania reklamacji na ww. adres e-mail.
• Postanowienia końcowe.
• Usługodawca ma prawo zmienić Regulamin w szczególności w przypadku dodania nowych funkcjonalności, wprowadzenia nowej wersji Strony Programu oraz nowelizacji mających zastosowanie przepisów prawa. Zmiany nastąpią w odpowiednim zakresie.
• O zmianie Regulaminu Usługodawca poinformuje Usługobiorców z co najmniej 7- dniowym wyprzedzeniem przed datą wprowadzenia zmiany poprzez umieszczenie informacji o zmianie Regulaminu na Stronie Programu.
• Treść Regulaminu może zostać utrwalona przez Usługobiorcę poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze strony, gdzie został udostępniony.
• Regulamin podlega przepisom prawa polskiego.